Tuesday 10 May 2011

binggung dalam menunggu?

fiNaLLy uPU result out jugak,......., hahahha.... punya lah berharap daPAT...!! sekalinya, adui! mati La KataK resuLt dia....huhhhhhhhhhhuuuhuhu.... tak tau la nak cakap aku tak puas hati dengan keputusan itu atau tidak... tapi, kawan2 aku yang lain yg dapat result mantap2 pun sangat kesian ada yang x dapat.... WHAT??? suDah score 8A, or 10 A in spM still cant get it.....??? huhuhu.... is it unFaiR??? last2 kami bOM juga ni tu kem. pengajian tggi,......, hahaha.....,,

ok lah.... but we still have 2nd chance kan.... so hope dapat la.... :'(.... huhuhu.....

jadi, nexT pLan whiLe waiting dat result coming out..... akU register fom6 la nampaknya..... huhuhu.... mcm bingung jak masa aku mendaftar... haha..... andu... ni kali laa..... uRan dia pon mahaL bah!! huhuhu..... bULi sudah aku beLi selipar Quiksilver..!!!... hahaha... astaghfirullah,, kaLo ilMU punya haL x boleh kedekut bha zuL!!!!! hehehe >____<

No comments:

Post a Comment