Sunday 27 November 2011

UNEXPECTED L.i.F.E

WAhh,......, x sangka kan sekarang dah berada di penghujung tahun 2011.... macam biasa lah, orang kata "sekejap jaa" x terasa sangat kan tempoh tu berlalu dengan pantas meninggalkan kita tanpa segan siLu... owW.... masa-masa...... dah lah masa tu emas.... hehe.... taPi if masa tu emas, boLeh kaya aku tau.... hehe... >_< ......

yAng best nya.... moment2 last end of d year nii... aku maCam rasa haPPy laa puLak.... kawan baRu yang x diJangKa puN makin bertambah...... neVer expect sangat2 arr..... x peNaH TERPIKIR pun nak ada kawan mcm dorang, (sombong sangat kan aku) haha...... taPi skg dah terlanjur berkaWAn, aku rasa beruntung laa... dapat kawan yang memahami macam dorang ( sama2 giLA2 ) hahaha......

ohh,,,,,,,, bersyukur sangat aku dapat kenaL ngan kamu.....! thanXx mY frenz........

p/s : dis pOst doesn't mean yang my oLD fren wasn't good, i never mean like dat okey.... mY oLD freN never be repLaced.... hehe....

"BIAR BEJIWANG - SUKA PERUT AKU LAH" hahaha.... ignored jaa laa yang x suka.....! :p

No comments:

Post a Comment